2010. február 21., vasárnap

Lúgos futam


16 hónapja tart nálam ez a Lúgos futam, aminek én a lúgosító életmódomat hívom.

A mellékelt képen éppen erről tartottam egy rövid előadást cégünk szombati rendezvényén, ahol a cég nagykövetét, Béres Alexandrát is üdvözölhettük.
A vele készült képet is ideteszem, amint a fotóstól megkapom.

Megkaptam a képet, utólagos engedelemmel büszkélkedek vele. :-)

De térjünk vissza a lúgos futamomra.

Összetett dolog, hiszen érinti az alábbi témákat

- étrend
- mozgás
- oxigénbevitel
- bázikus testápolás
- vízbevitel, vagy hidratálás

Ezek együttese és sokrétű alkalmazása adja a lúgos futam sikerét és ezek biztosítják, hogy a félév alatt leadott 21 kg, most 16 hónappal a kezdet után sem jött vissza.

Egy-egy mondat mindegyikről:

Étrend - fontos, hogy nagyon finom, de rősen savas irányba terelő magyaros étrendi szokásodon változtass, mert hosszú távon megágyazol vele mindenféle betegségnek. Táplálékkiegészítők nélkül ma már esélytelen vagy egészséged megőrzésében.

Mozgás - nem kell megerőltető sportokra gondolni, már napi fél, egy óra intenzív gyaloglás nagyon sokat tesz az ügy érdekében. Persze például egy kis Tai Chi további pluszt ad.

Oxigénbevitel - kicsit a sporttal is összefüggő dolog, de légzőgyakorlatok és egyéb technikák is képesek növelni a véroxigén szintet. Ugyanakkor a városi létben óriási segítség pl. az Oxymax, amiről itt is olvashatsz>>>

Bázikus testápolás - erről nehéz röviden írni, de a bőrön át történő méregteleítésről szól. Bővebben bármikor szívesen. Írd meg kérdésed ide: vitallaci@gmail.com

Vízbevitel, hidratálás - a legfontosabb és egyben alap, hogy 15 kg-onként napi 1 liter vizet megigyál és ezzel folyamatosan töltsd vízzel a szervezetedet. Hidd el, meg fogja hálálni rengeteg módon!
Különösen, ha az Aquarion>>> készülék által adott friss, tisztított, antioxidáns, ionizált lúgos vízzel>>> töltöd fel nap, mint nap!

Az én testem a fenti lúgos futamot normalizálódott vérnyomással, megemelkedett véroxigén szinttel, emésztési problémák megszűnésével, pH egyensúllyal, jobban mozgó ízületekkel és mellesleg 21 kg feleslegesen cipelt salakanyag kiürítésével hálálta meg.

Szerinted megérte?

Keress bátran mailben: vitallaci@gmail.com kérdéseddel vagy időpont egyeztetéssel és segítek összeállítani azt a programot, ami Neked is segíthet.

...és még valami: lehet a csodát várni és kifogásokat sorolni, meg panaszkodni, hogy nem javul a helyzet. Én mást javasolok! Lehet határozott elképzeléssel és hittel elkezdeni azt, ami már sokunknak bevált és működik.
Ez nem próbálkozás, ez a jó gyakorlat alkalmazása!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése