2011. március 21., hétfő

A víz világnapja 2011-ben is

Március 22.
A víz világnapja!


Bolygónkon a Földön, víz nélkül nem lenne élet.
71%-át víz borítja.
Testünk 70%-a víz, szerveink közül van olyan, aminek ennél jóval nagyobb része.

Pl. agyunk 85 %-a víz és milyen csodálatos dolgokra képes.
Víz nélkül azonban nem! Lassan kiszárad és elhal. De a szervezet érzi a veszélyt és mástól von el vizet, hogy az agyat ellássa. Akkor viszont onnan hiányzik.

Vízre tehát feltétlenül és folyamatosan szükségünk van!!!

Legalább ezen a napon, a víz világnapján vedd észre, hogy szervezetedet a fent említett 70% mértékben vízzel kell tölteni és csak a maradék 30% legyen egyéb anyag, táplálék. A víz az éltető üzemanyagunk!
Fontos, hogy megfelelő mennyiség jusson be a testünkbe, hogy szerveink a legapróbb sejtalkotóig megkapják a nekik szükséges részt.
Fontos azért is, mert a víz lát el rengeteg funkciót a testben, a vér higítását, a tápanyagok szállítását, a salakanyagok kimosását, kiszállítását, de pl. az ízületi "folyadék" táplálása által, azok kenését is és még sokáig sorolhatnám.

Ne csodálkozz tehát, hogy ha nem iszol eleget, akkor nem úgy működik a tested, ahogy szeretnéd.
Töltsd fel, ahogy egy növényt is meglocsolsz, töltsd fel, ahogy az autódat töltöd üzemanyaggal vagy ahogy az akkumulátor megkapja az energiát. Egy a lényeg, igyál sok vizet!!!...és hogy mennyit?

Mennyi az elég? Mennyi a sok?

Ezt sokan sokféleképpen értelmezik és általánosan terjesztett alapfelállás, hogy 2-2,5 liter a szükséges mennyiség naponta. Szerintem ez már elavult szemlélet.
A víz hatásait vizsgáló legtöbb kutató és pl. a lúgosítás elméletének és gyakorlatának szakértői is évek óta azt a nézetet hirdetik, hogy 15 testsúlykilogrammonként 1 liter vizet meg kell innunk naponta.
Én ezt az álláspontot követem 1,5 éve és tapasztalataim maximálisan igazolják ezt az állítást.

Egyértelmű, hogy nem ugyanannyi vizet kell innia egy törékeny lánynak, meg egy jól megtermett férfinak. Az általános 2,5 liter tehát már itt sántít.
De kérlek a lényegre is figyelj! A kilóidhoz mérten igyál eleget!!!
Én 97 kilósan tavaly előtt 6 liter vízzel kezdtem a megtisztulást.
Fél év alatt az egészségügyi problémáimtól és 21 kg-tól szabadultam meg. (persze mást is tettem, de vizet ennyit ittam).
Ma 76 kilósan 5-6 liter vizet iszom és hiányzik, ha nem jutok hozzá.

Egy 35-40 kilós embernek elég 2- 2,5 liter víz.
100 kilósan nem elég!!!
80 kilósan nem elég!!!
60 kilósan nem elég!!!

Teljesen világos, hogy az sem mindegy, hogy milyen minőségű a víz, amit iszol. Erről egy korábbi cikkemben>>> is olvashatsz.
Most csak annyit kérek, hogy még egy percet a víz világnapján szentelj annak, hogy elolvasod milyen vizet iszom én.

Amit én iszom, az annak ellenére, hogy a konyhai csapomat megnyitva szinte azonnal folyik, kicsit eltér az ott érkező víztől. Az én vizem:
  • 0,01 mikronos, turmalinos szűrőn át tisztított, ezért nagyon tiszta, de még élő
  • relatív oxigéntöbblettel bír, tehát pl. javítja a véroxigén szintet
  • lúgos kémhatású, ezért segít a pH egyensúlyt karbantartani (ez messzire vezet!!!)
  • negatív elektron töltettel bír, ezért erősen antioxidáns
  • friss és nagyon finom
    Gyere és kóstold meg, még a családnak is vihetsz pár litert ingyen!
    Cserébe megmérem, hogy mennyire lúgos vagy savas, amit most iszol ehelyett!

    Írj nekem vagy elérhetőségeimen keress, ha Te is ilyen vizet szeretnél inni nap, mint nap és élvezni jótékony élettani hatásait!

    Kis pluszként én savas vizet is tudok folyatni magamnak, ami bőrápolástól a viráglocsoláson át a vegyszermentes tisztításig sok mindenre felhasználható.

    ...és még valami: ha van időd, látogass el a vizvilagnap.hu honlapra és olvasd el a vízügyi miniszter bevezetőjét. Érdemes!

    "Víz a városokért, városok a vízért!"

    Ez az idei mottó és nekem ez is tetszik! Tudok is egy készüléket>>>, amivel már otthon tehetsz egy lépést e mottó szellemében!
    Városban és falun is, bárhol, ahol csapot találsz!!!
    Határozz és lépj! Jól fog esni!

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése