Hiba történt a modul működésében

2012. október 16., kedd

Féljünk a 4 napos ünnepektől? - I.rész

Semmiképpen se féljünk!

Inkább készüljünk fel rá okosan.

Hogyan?

Mi történik a 4 napos ünnepeken? Két alapvető eset van.

1. Kevésbé mozgékony családoknál TV nézés, vendégség, evés-ivás, nagy alvások, otthoni pihenés. A pozitív szemlélet jegyében hívjuk ezt édes pihenésnek.

2. Sportosabb családoknál kirándulás, biciklizés, nagy tüdőkiszellőztetés, kis nassolások. Az elismerés hangján hívjuk ezt aktív pihenésnek.

A két dolog más-más megközelítést igényel. Nézzük mi is ketté bontva.

Itt az Édes pihenés esetére kínálok pár ötletet és egy kis védelmi csomagot.

Legyünk őszinték magunkhoz.
Az Édes pihenés kapcsán sok a lakásban, jó idő esetén talán teraszon, kertben eltöltött idő.
Sok az étel és ital terhelés a gyomornak, emésztőrendszernek és édesség is jut bőven süti, gyümölcs formájában.
Nem marad el üdítő, sör, bor, rövidek, kávé és szerencsére azért a jó hangulat sem.
A TV nézés szemet fáraszt és idegeket borzolhat, a kevés friss levegő csökkent véroxigénszintet produkál.
A vércukorszint és a vérnyomás jó eséllyel feljebb kúszik, mint normál napokon.



Római lakoma
Ezek miatt fáradékonyság, álmosság, fejfájás, emésztési gondok, immungyengülés, szomjúság léphet fel, hogy ne menjünk messzebbre.

Mire indul a munka a következő héten, fáradtabbak vagyunk, mint amikor pénteken véget ért a hét.

Én az alábbi természetes alapú kiegészítőket ajánlom, hogy ne így teljen a 4 napod:
Már a héten, minél előbb rágcsálj el reggelente 1 Probiobalance-ot>>> a jó bélflóráért. (ezt folytasd egész évben)

Naponta 1-2 kiskanál folyékony klorofill>>> lúgosításhoz, méregtelenítéshez szinte csodákra képes.

Napi 2-3*2 Powermins>>>, hogy legyen elég ásványianyag a sok bevitt és keletkező salakanyag lekötéséhez, és nehogy inkább zsírba pakolódva lerakódjanak. Ez szintén folyamatosan kell, mint a bélflóra építés.

Nehezebb ételeknél Digestive Enzymes>>> étkezés után és húsoknál rágcsáljunk tablettás Papayás emésztőenzimeket>>>.

Kis bélradírozáshoz napi 2-3*2 Nopalin>>>, hogy az emésztésünk is folyamatos legyen. (több hely marad tovább enni :-)))

A Rhodiolin>>> több szempontból (idegi, hangulati, vérnyomás) is kiegyensúlyoz minket ilyen extrém terhelés mellett is adaptogén gyógynövény tulajdonsága miatt is.

...és mindezt tetézzük egy kis C1000>>> vitaminnal 1-2*1 db naponta, hogy bírjuk a strapát ezalatt. (egész éves program!)

Májunkat pedig legalább támogassuk meg egy kis LiverAid>>> kombinációval, ha már nem kíméljük. Hálás lesz érte.

Étkezések előtt és utána fél órával, plusz napközben is többször igyunk 1-1 nagy pohár friss vizet (persze legjobb lenne ionizált lúgos víz>>>, de most a víz a lényeg).

Fentiek az emésztésnek, vérnyomásnak és vércukorszintnek is használnak.

Véroxigénszintünket pedig napi 3*15 csepp OxyCrystallal>>> tökéletesen tudjuk emelni. Ez sejtjeinknek is nagyon jól esik majd és a májunk külön hálás lesz érte.

...és még este is lesz bennünk szusz, ha a jó hangulatot lepedőakrobatika követné. ;-))

Jó felkészülést, ha ilyen napokra számítasz!

Válogass belőlük ízlésed szerint. Tudom, hogy ez túl nagy arzenál, de biztos van is otthon pár dolog ebből.

Másrészt ez csak látszólag sok. Gondolj arra, mennyi minden további orvosi és gyógyszertári költségtől óv meg. Mellékhatások nélkül!

Ha azt kérdezed, mi az a 3 dolog, amit az alap C1000 + Powermins + Probiobalance trió mellé javasolok, akkor azt mondom:

- plusz oxigén (Low Deuterium OxyCrystal)

- májtámogatás (LiverAid)

- menet közben is méregtelenítés (Liquid Chlorophyll)


Az elegendő vízivást nem tudom eléggé hangsúlyozni, de erről úgy is sokat hallasz Tőlem.


...és lehet,
hogy most először könnyedén veszed majd a "nehéz napokat".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése