2009. június 28., vasárnap

Nagyobb és keményebb és működik



Több, mint 7 hónapja dolgozom szervezetem lugosításán, a lerakódott salakanyagok felszabadításán, lekötésén és a szervezetből történő kimosásán.

Ezalatt rengeteg dologgal találkoztam, mint pl. biorezonancia, vitaminhiány, szabadgyökök, ásványi anyagok, béltisztítás, méregtelenítés, lugosítás, elektroszmog, antioxidánsok, és még rengeteg minden, de

elsősorban vízivással és antioxidáns, lúgos vízzel találkoztam! >>>>

Mindezek gyökeresen megváltoztatták az életemet és feleségem szerint is több dolog lett nagyobb és keményebb és működő ezalatt az időszak alatt.
Ha hiszed, ha nem, nagyon fontos lépés az életben, hogy nagyobbnak és keményebbnek lásd és tapasztald azokat a dolgokat, amiket kisebbnek és kevésbé keménynek gondoltál addig és még működjenek is, ha szükséges.

Fogadok, hogy másra gondolsz, mint amire én! (konkrétan persze nem :-)))

Én abszolút nagyobbnak látom az önbizalmamat és ez egyre több dologban nyújt fantasztikus segítséget és működteti a dolgokat körülöttem!
Ugyanakkor egyre keményebbnek látom az elszántságomat, hogy változtassak az életem minőségén és mindezzel az egész családomnak teremtsek boldog jövőt és ez még működőképesebbé teszi a dolgokat körülöttem.

Persze, mondhatod, hogy ehhez hozzájárult, hogy eldobtam 20 kg felesleget, csökkentem 3 nadrágméretet, két ingnyak méretet és fittebb vagyok, mint 20 évvel ezelőtti önmagam.

Igaz, de ezek mellékhatások!!!! Mindezt mi váltotta ki?

...hogy fejben eldőlt: nekifogok, iszom és pisilek, lugosítok és méregtelenítek, mozgok és harmóniára törekszem, pótlom a hiányokat a szervezetben, és még sok minden.

...és most itt van! NAGYOBB és KEMÉNYEBB és MŰKÖDIK!!!


...és élvezem!!! Szeretném, ha Te is élveznéd és elmondhatnád mindezt!
Hidd el, nem lehetetlen! 7 hónap, szinte semmi, úgy elröpült, bár sok minden történt!
Vágj bele és kezd el! Nincs korhoz kötve, én 46 évesen kezdtem, most kb. 26-nak érzem magam.

Keress meg és beszéljünk róla!!!! Elérhetőségeim a profilban.
Menni fog: nagyobb lesz, keményebb és működő!!!!

Kérdéssel is keress bátran ezeken az elérhetőségeken>>>!

Küldd el email címedet a vitallaci@gmail.com címre kérdéseddel és az információk mellett, apró ajándékra is számíthatsz!

...és még egy kis plusz: vicces és elcsépelt lehet a "Csak akarnod kell!" jelmondat. Egyszer próbáld meg, van amikre beválik. Ez olyan valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése