2009. július 1., szerda

Így az igazi!!!


Kb. 7 hónapja tudatalatt, majd tudatosan is éreztem és tudtam, hogy a lúgos víz az, ami az igazi minőségi váltást hozza majd.

...és ma itt van.

Megtörtént, megszereztem és iszom. Ez egy felemelő érzés!

Kívánom, hogy eljuss ehhez a felismeréshez és pláne a pillanathoz, amikor az első pohár saját antioxidáns, lúgos vizedet kortyolod.

...és mindezt a világ egyik legkorszerűbb és ár-minőség-tudás arányát tekintve az egyik legjobb gépével, az Aquarionnal.

Amikor olvastam Dr. Young Ph-Csoda c. könyvét, nem gondoltam, hogy fél év elmúltával, az általa az USA-ban forgalmazott és szerte a világban népszerűsített gépe, azaz az Aquarion fog a konyhapultomon állni és gombnyomásra akár 10-es ph értékű vizet adni.

De megtörtént és ez is azt mutatja, hogy csak akarni kell a dolgokat és megtörténnek.

Lugosítás több változatban működhet, de a nagyrészük akkor hatékony, ha lemondasz bizonyos ételekről, szokásokról, életmódról.
Ez persze a lugos víz esetében is érdemes, de nem kell olyan mértékben, annyi mindennel és olyan "fanatizmussal", ahogyan én tettem. Nekem így működött, de Neked nem kell végigjárni a buktatókat is.

Egyszerűen társulj be az Aquarion tulajdonosok táborába és igyál a nap bármely pillanatában friss, antioxidáns, ionizált és szűrt lúgos tisztavizet!
Ennél jobbat nem tehetsz saját és családod egészsége és minőségi életet érdekében.
Olvass itt>>> többet a lugos vízről és az Aquarionról.

Kérdéssel is keress bátran ezeken az elérhetőségeken>>>!

Küldd el email címedet a vitallaci@gmail.com címre kérdéseddel és az információk mellett, apró ajándékra is számíthatsz!

...és egy kis plusz: az Aquarion savas és lúgos vizet 4-4 fokozatban, plusz semleges, szűrt vizet is egyetlen gombnyomásra állít Neked elő, nagyon gazdaságos formában. Rendeld meg, másnap 10 perc beszerelés után már ihatod a friss antioxidáns, lugos tisztavizet!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése