2009. július 23., csütörtök

Ereszd le az úszógumid!


Örülj neki, hogy van úszógumid (ha van), mert az is azt jelzi, hogy a szervezeted igyekszik elraktározni azt a felesleges salakanyagot, amit már nem tud se a bélrendszeren, se vizelettel, se bőrön át, se kilégzéssel (erről majd írok még) eltávolítani, hogy fenntartsa az egészséged látszatát.

Persze annyira ne örülj neki, mert amellett, hogy nem az ideális alkat része (csak már annyi embernek van, hogy kezdünk hozzászokni), hosszú távon ez kevés lesz és előbb-utóbb betegségek, kóros tünetek formájában jelentkezik valahol a szervezetedben.

Amit tehetsz: egyszerűen ERESZD LE azt a fránya úszógumit!

Ennek leghatékonyabb módszere a lugosítás, a savak és a belőlük keletkezett és zsírba csomagolt salakanyagok felszabadítása, megkötése és kimosása a szervezetből.

Hogyan? A savtalanításról itt olvashatsz>>>

Mivel? Ennek több változata van az étrendváltás mellett, kattints ide>>>, vagy kattints ide>>>, vagy kattints ide>>>, vagy kattints ide>>> a hatásosság növekvő erősségének függvényében.

Részletekről legjobb, ha beszélünk, keress meg! Elérhetőségek itt>>>

Én rendszeresen úszom, mindig sportoltam valamit, nem voltam kövér, de mégis közel 40 évig volt egyre jobban felfújva rajtam az úszógumi. Pár hónapja azonban a fenti módszerekkel kihúztam a szelepet és leeresztettem (20 felesleges kilótól szabadultam meg).

Ha hiszed, ha nem, ettől jobban úszom és más is jobb lett, többek közt a közérzetem, önbecsülésem, önbizalmam és még sorolhatnám a pozitív változásokat.
De legjobban imádom a 3 számmal kisebb nadrágméretet! Az egy bomba érzés!!!

Próbáld ki, én vagyok rá a bizonyíték 47 évesen, hogy nem lehetetlen. Sőt!!!

Kérdéssel is keress bátran ezeken az elérhetőségeken>>>!

Küldd el email címedet a vitallaci@gmail.com címre kérdéseddel és az információk mellett, apró ajándékra is számíthatsz!

..és még egy kis plusz: ne gondold, hogy lemondások nélkül menni fog. De ilyen célokért nem nehéz lemondani amúgy felesleges dolgokról. Hidd el, az eredmény többszörösen kárpótolni fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése